Umman'da Konaklama (Muscat )

06.09.2014 15:10

Merhabalar;

Muscat'ta evler genellikle oldukca genis ve konforlu. Apartman daireleri , villalar ve townhouse denilen kucuk villa tipi bitisik nizam oldukca sevimli evler kiralanabilecek alternatifler arasinda.

1) Muscat Hill's : Muscat'a ilk geldigimde Muscat Hills'de 15 gun kadar konaklama imkanim oldu. Oldukca buyuk bir site villalar ve apartman daireleri kiralanabilecek alternatifler arasinda. Site kocaman golf sahalari ile cevrili. Elbette golf oynamayi sevenler icin buyuk avantaj aksi halde 52 derecede nicin bunu yapiyor bu insanlar diye dusunmenize sebep olabilir ben epeyce anlayamadim halen anlayamiyorum hos :)  Sitenin avantajlari evlerinin konforlu olmasi ve golf sahasinin olmasi diyebiliriz son tahlilde . Gelelim dezavantajina site henuz yapim asamasinda fakat mevcut durumda icinde hic bir supermarket,bufe vb. alan yok en ufak bir ihtiyaciniz icin muhakkak arabaniz olmali ve sehir merkezine yahut mall lara gitmelisiniz. Bu nedenle ben siteden oldukca sogumustum...Muscat Hills de kiralar 800 OMR'den basliyor ve artarak devam ediyor. Esyali ev bulmak mumkun.

 

2) The Wave : Muscat Hills 'te kalmayacagimiza karar verince alternatifleri arastirdik ve The Wave'i gezme imkanimiz oldu apartman daireleri , townhouse lar ve villalar var. Acikcasi bana en sevimli gelen townhouse lar oldu. Town House lari 2+1,3+1 tutmaniz mumkun, zannediyorum villa limitine 4+1'den sonra giriyor zaten villalar kendilerine ait havuzlari olan bitisik nizam olmayan yerlesimler. Town houselar bitisik oluyor ve kendilerine ait bagimsiz bahceleri oluyor genelde iki katli ve asagida bodrum kat olarak da kullanabileceginiz garajlari var dedigim gibi esinizle geliyorsaniz 2+1 townhouse'lar sizin icin oldukca ideal...

The Wave okyanusun kenarina konuslanmis bir site ve her mevsim okyanusa girmek mumkun sadece deniz canlilarina dikkat etmek gerek deniz ayakkanisi ile girilmesi tavsiye olunur :)   Site icinde alisveris merkezi, cafeler , restoranlar mevcut oldugundan yurume mesafesinde tum ihtiyaclarinizi karsilamaniz mumkun. Bu bana kalirsa inanilmaz buyuk bir avantaj... Ayrica sitede yasayan expat nufusunun bollugu sizin kendinizi yalniz hissetmemenizi sagliyacaktir bunun ne kadar onemli oldugunu icinde yasamaya baslayinca anlayaksiniz bu nedenle tasinacaginiz sitenin bu yanini dikkate alin derim.

Kiralar 800 OMR den basliyor.

Acikcasi The Wave'e geldikten sonra baska bir site gorme ihtiyacimiz olmadigindan 2 site hakkinda bilgi verebiliyorum. Siteler de kiralar sehre gore biraz pahali guvelik,su sogutma sistemli evler( bu olay ile hayatimda ilk kez karsilastim ama asiri sicak havalarin oldugu bir memlekete geliyorsaniz su sogutma olmadan musuktan akan kaynar su ile degil banyo yapmak el yikamak bile imkanli degil aman diyim dikkat edin ) , site temizligi , agaclandirma vb. nedenlerden dolayi. Sehir icinde 300 OMR den baslayan fiyatlara ev bulmanin imkanli oldugunu duydum.

 

Aklima geldikce eklemelere devam ederim...

 

Sevgiler...

 

İletişim

Umman'da Yasayan Turkler snazanonenc@gmail.com